|
Диагностика грузовиков и коммерческого транспорта | ремонт электроники Полезные советы, общение на тему диагностики грузовиков, коммерческого транспорта. Ремонт электроники. Работа с диагностическими сканерами. |
![]() |
|
LinkBack | Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 (permalink) |
Участник тусовки
Регистрация: 01.07.2013
Сообщений: 279
Вы сказали Спасибо: 61
Поблагодарили 153 раз(а) в 49 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: моск.обл
|
![]()
А ты не в курсе-еще метафайлы бывают на DDEC II кроме того что ты выложил или нет?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 (permalink) |
Абориген
Регистрация: 21.12.2013
Сообщений: 3,393
Вы сказали Спасибо: 198
Поблагодарили 1,424 раз(а) в 506 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 4
Сказали Фууу! 82 раз(а) в 73 сообщениях
Откуда: U.S.A
Авто: Jeep Wrangler, GMC Yukon
|
![]()
это очень старый ECU - выпускался до 1992 ....
The DDECII ECM was a single box mounted on the engine. The DDEC II Engine was available in ratings up to 450 hp (340 kW) and 1,450 pound force-feet (1,970 N·m) of torque. The engine proved extremely popular with fleet operators, and built a strong reputation for reliability and longevity. It was also available in a popular "cruise power" configuration, which encouraged the operator to engage the cruise control function. During the normal use of the engine, 405 hp (302 kW) would be available, and when the cruise control was engaged the horsepower rating would increase to 425 hp (317 kW), as the engine was the most economical whilst the cruise control was engaged. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|