Показать сообщение отдельно
Старый 14.10.2020, 08:37   #1920 (permalink)
Абориген
 
Аватар для Juan7
 
Регистрация: 21.12.2013
Сообщений: 3,247
Вы сказали Спасибо: 194
Поблагодарили 1,391 раз(а) в 484 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 4
Сказали Фууу! 121 раз(а) в 100 сообщениях
Откуда: U.S.A
Авто: Jeep Wrangler, GMC Yukon
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RS880M Посмотреть сообщение
этого кабеля у меня не было , если можно нужна распиновка
это кабелъ для проверки других систем по j1939 таких как ABS, transmission etc если проблемы с этими системами то он нужен, а если тесты двигателя то он я думаю не поможет.

DG-V13-XOVER-CABLE
• This cable is used in conjunction with the DG-DPA5-9OBDII-CABLE to run J1939-based component diagnostic applications from Allison, Eaton, Meritor-WABCO, Bendix (etc) on the 2013 and newer Volvo/Mack vehicles with a Volvo engine. It allows J1939 and J1708/1587 communication using the vehicle OBDII diagnostic port.


DG-DPA5-9OBDII-CABLE
• Connects DPA 5 to the OBDII (J1962) connector of a 2013 Volvo chassis with Volvo Engine for performing diagnostics using the Volvo PTT application.
• The J1939 Type II Deutsch connector connects to all J1939 Type II and Type I connectors for J1708 and J1939 OEM diagnostics. It is Dual-CAN wired for the Freightliner Cascadia model using the Freightliner ServiceLink application.
• The J1962 connector covers light and medium duty vehicles using CAN/ISO15765 (2008 and newer mandated), as well as GM J1850, GM SWCAN, and ISO9141 protocols.

Вот описание этих кабелей

----------

In 2013, Volvo introduced a new diagnostic connector into the Volvo/Mack chassis with a Volvo engine. It is based in part on the SAE standard J1962 (OBDII) connector. The on-board OBDII connector has two separate CAN channels with the ISO15765 protocol on CAN Channel 1, J1939 on CAN channel 2, and is also includes the J1708 protocol.
Juan7 вне форума   Ответить с цитированием