Тема: CUMMINS Cummins Inline insite
Показать сообщение отдельно
Старый 06.11.2013, 15:53   #414 (permalink)
Участник тусовки
 
Регистрация: 02.11.2013
Сообщений: 210
Вы сказали Спасибо: 46
Поблагодарили 47 раз(а) в 14 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 12
Сказали Фууу! 1 раз в 1 сообщении
Откуда: Россия
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от doloman Посмотреть сообщение
To do this you will need to modify two files namely the esdninfo.dat file and the ***.mdb file for each required calibration folder.

1: Open the following on your incal disk:
*:\INTELECT\ESDN\esdninfo.dat using notepad,
The following information should be displayed:
[Information]
Requiredbytes=100000000
Date=10058
DisplayName= "March 2010" (you can replace the display name with whatever you want to be displayed when you open the calibrations in Insite e.g DK Rulez, Cummins Calibrations e.t.c for a more custom setup.
The date is in Julian calendar format where 10 represents the year 2010 and 058 the first 58 days of the year 2010.By altering the date either 6 months before or after the present date the incal image you creating will be accepted by Insite as valid.Insite seems to to take the following month of julian date as the accepted month.

2: Open the following in Winrar
*:\INTELECT\ESDN\DATA\***\***.cmp\***.mdb where *** is the calibration file e.g ECI, CPI, or C94 etc.
When you try to open ***.mdb you will be prompted for a password try either ndse or ocec which are case sensitive (special thanks to Simmax for providing these passwords)

Open CALDATE datasheet. Modify the Caldate to match the esdninfo.dat date and time. once done save changes and calibrations are now valid. modify ***.mdb file for each calibration you require.

CALDATE- поле в базе данных *.mdb файла, который открываешь ИМНО. Давно не ковырял, в основном CALTERM ом, если старый.
Успеха.
Что значит- открываешь ИМНО? Может я такой отсталый, в понимании компьютерной лексики, но ведь именно по-этому прошу объяснить понятным языком. Простите, но пока мне еще никто, ничего внятного не посоветовал. В том-то и трудность,что мне не понятны такие объяснения.
TRUCK DIAGNOSTICS вне форума   Ответить с цитированием