Цитата:
Сообщение от uravi
На сколько слышал, режим PassThru подразумевает программирование ЭБУ, а не диагностику.
|
Ага, но тогда зачем столько протоколов поддерживать?
J1850VPW ……………... GM / DaimlerChrysler CLASS2 ………………………………0x01
J1850PWM ……………...Ford SCP(Standard Corporate Protocol) ………………………0x02
ISO9141 …………………ISO9141 and ISO9141-2 ………………………………………0x03
ISO14230 ………………. ISO14230-4(Keyword Protocol 2000) ……………………….. 0x04
CAN ……………………. Raw CAN(custom flow control implemented in software) ……0x05
ISO15765 ………………. ISO15765-2(CAN physical and data link layers with
Network layer flow control) ………………..0x06
SCI_A_ENGINE ……….. J2610(DaimlerChrysler Serial Communications Interface)
Configuration A for engine ……………………………………0x07
SCI_A_TRANS …………J2610(DaimlerChrysler Serial Communications Interface)
Configuration A for transmission ………………………….. 0x08
SCI_B_ENGINE…………J2610(DaimlerChrysler Serial Communications Interface)
Configuration B for engine ………………………………… 0x09
SCI_B_TRANS…………..J2610(DaimlerChrysler Serial Communications Interface)
Configuration B for transmission ………………………….. 0x0A