Для древних Тойота/Лексус справедливо, что
Цитата:
DTC P0125: INSUFFICIENT COOLANT TEMPERATURE FOR CLOSED LOOP FUEL CONTROL
Circuit Description
Air/Fuel (A/F) sensor monitors exhaust gas oxygen content and delivers an input signal to ECM. ECM uses input signal to control air/fuel ratio. A/F sensor includes a heater. DTC is set when A/F sensor output does not change with engine speed at 1500 RPM or more, vehicle speed 25-62 MPH and throttle valve not fully closed for at least 2 minutes. Possible causes are:-A/F sensor circuit is open or shorted.
-Defective A/F sensor (bank No. 1 or 2, sensor No. 1).
-Air induction system malfunction.
-EGR system malfunction.
-Improper fuel pressure.
-Defective injector.
-Exhaust system leak.
-Vehicle has run out of fuel.
-Defective ECM
|
+ этот комментарий
Для просмотра ссылок или изображений в данном разделе, у Вас должно быть не менее 15 сообщение(ий). Сейчас у Вас 0 сообщение(ий).
_http://alflash.com.ua/iSAT/p0125_photo1.gif
Обратите внимание на аналогичную ситуацию с таким же рексом в этом видео
Для просмотра ссылок или изображений в данном разделе, у Вас должно быть не менее 15 сообщение(ий). Сейчас у Вас 0 сообщение(ий).
|
|
_https://youtu.be/S7LyjTPUddY
Примечание. Хорошо бы иллюстрировать проблему лог-файлами (.TSE) c набором данных, актуальных проблеме, и с результатами соответствующих активных тестов.