![]() |
VAG ODIS Engineering V5.06 + PDX + DTSWPatch
Более свежая версия инженерки (6.2.2) тут: [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. Зарегистрироваться...].
VAG ODIS Engineering V5.06 + PDX + DTSWPatch License is original. Need an unlock as well. [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. Зарегистрироваться...] [Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. Зарегистрироваться...] Password:viniruiz+[Ссылки могут видеть только зарегистрированные пользователи. Зарегистрироваться...] |
Вложений: 1
|
Вложений: 3
DTS-Flash is absolutely perfect for all areas of flash programming – i.e. whenever data or code in the ECU has to be exchanged. Typical examples are: - Engineering of ECU function software - Engineering of diagnostic algorithms - Engineering flash sequences ECU application - Exchange of calibration data - Saving logistical information Analysis of returns Due to its versatility, DTS-Flash can solve individual programming tasks and be used for the flash programming of various tasks as it is easy to integrate into the exchange process of flash data. This means users save a lot of money by using just one tool. ___ Whenever diagnostics, measuring, flash programming and onboard analysis have to be available individually or simultaneously – DTS-Monaco is the perfect tool, for example for: - Engineering of ECU software - ECU test/validation - ECU integration - System test - Preparation of test sequences in Manufacturing and Service - Analysis of returns - Quality Assurance Advantages of DTS-Monaco Application-oriented DTS-Monaco represents the communication information described in ODX files exactly as you require it. This means there are specialist interfaces for various application cases, e.g. for communication and diagnostic engineering, function validation, flash programming and OBD tests. ___ With DTS-Venice, Softing provides an authoring tool with which the diagnostic functions can not only be created, but also verified. This results in a wide range of applications: - Description of the diagnostic function and ECU communication in the design phase (ODX and FIBEX) - Verification of the diagnostic functions in design and test phase - Provision of test data for the ECUs and system test - Adaptation of database in production preparation - Preparation of the database for use in repair shop testers - Verification of the interaction of databases of the OEM, system integrators and ECU suppliers |
Вложений: 2
Ну и ВСЕ )))) ДАЖЕ не интересно
|
Я правильно понимаю, что это отлом ODIS?
Какой хвост нужен и что можно делать оффлайн? |
Хвост - 5054, что можно делать в оффлайне не подскажу.
|
5055 то же и не хуже. Это про "хвост". Какой поставишь в настройках такой и будет.
|
Может глупый вопрос.
ODIS поддерживает старые машины, которые диагнозятся по KWP 1281 и 2000 через хвост 5054а? |
Цитата:
|
Может поделитесь впечатлениями: есть смысл переходить с VAS на ODIS, пока новых машин нет?
|
Текущее время: 13:54. Часовой пояс GMT +3. |
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc. Перевод:
zCarot