|
Диагностика VAG (AUDI / Volkswagen / Skoda / Seat) | ремонт электроники Форум по работе с автомобилями группы VAG. |
|
LinkBack | Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
18.06.2013, 11:33 | #1 (permalink) |
Админ
Регистрация: 07.09.2008
Сообщений: 3,595
Вы сказали Спасибо: 267
Поблагодарили 13,622 раз(а) в 1,270 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 28
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Москва
Авто: Ford Fiesta
|
VAG ODIS Engineering V5.06 + PDX + DTSWPatch
|
Эти 106 пользователя(ей) сказали Спасибо Admin за сообщение: | /////ALPINE (08.05.2014), 34576y5467654746 (07.11.2013), abdulkerim88 (05.02.2014), akidark (16.03.2014), Akin (21.09.2014), alex9916 (17.09.2014), alexy1973 (29.08.2013), angelokk (26.10.2013), ARTYFX (10.07.2013), audia5 (02.04.2014), audibill (27.01.2014), Autodoctor (23.02.2014), autoprogarage (10.04.2014), azazero (02.02.2014), B333OB (14.10.2013), balaperdida (14.01.2014), Bane (08.08.2014), beongo (22.05.2014), billyleon (23.02.2014), bmvasy (31.10.2013), bmwisis (23.02.2014), bucrob (15.06.2015), busterwise (02.07.2014), catmusco (14.10.2013), Csacsa (01.02.2022), Dave99 (23.10.2017), DenisTDI (26.01.2014), DerLexx74 (09.03.2015), dexspeed (07.03.2014), dimi (03.09.2013), ditrich (27.10.2013), easy (08.07.2014), eprst (30.06.2014), erichow (02.02.2014), FavoritMS (02.01.2014), firestator (01.11.2013), frigo (14.12.2014), gl018 (21.03.2017), GruboGovoria (28.03.2014), Hankook (03.08.2014), imdarius (22.06.2013), ime-actia (25.10.2013), intercar (09.04.2014), jecka (28.02.2015), k-zooma (07.07.2014), kikisi (07.01.2014), kmana (26.08.2014), KOET (11.03.2014), KOL151 (22.09.2014), krolik (15.03.2014), LelikBolik (27.02.2014), list41 (17.10.2013), lubeer (30.10.2013), maksgrood (22.01.2016), Manmart (15.07.2014), mecale (01.09.2013), MING (26.05.2015), MrAlbertikk (21.03.2015), muftah76 (17.11.2017), nitros5 (01.02.2015), OskarTDI (23.07.2013), phildon (25.02.2014), R0undyM0oney (06.08.2014), rabihfiras (20.02.2015), Rhino (04.01.2014), ro0lz (09.02.2014), Rushabi (19.02.2015), Samla (08.12.2013), SanchoPanso998 (24.12.2013), Scratch_z (24.11.2013), sergey19702 (02.12.2014), sergio6988 (31.05.2015), shirokov (02.11.2014), shpv (10.09.2013), siccen94 (01.05.2019), simon1414 (18.10.2013), slawik (13.01.2015), smart0187 (20.06.2014), speed883 (01.01.2014), stevan (20.11.2020), studio (07.04.2016), Sventas (20.09.2013), timurzilka (12.05.2014), totalfree (17.03.2015), trang (03.05.2014), Triumph76 (09.08.2015), UkNik (30.04.2014), unfgr (31.05.2014), valbit (24.02.2014), valivw (10.04.2014), Vicente93 (16.04.2019), vincano (18.01.2015), Virtuoz (27.09.2014), vitalik952 (23.08.2015), Vla (10.05.2014), voleynic (20.08.2013), v_r_r (18.02.2015), war45 (26.10.2014), xuaudi_5082 (29.07.2014), y-u-r-a (24.04.2014), zubilishe (06.11.2013), Армен1970 (13.01.2015), Голандец 26 (31.08.2014), Джонник (04.05.2015), Петля (20.09.2014), Рустам Викторович (03.02.2014) |
18.06.2013, 12:12 | #2 (permalink) |
Админ
Регистрация: 07.09.2008
Сообщений: 3,595
Вы сказали Спасибо: 267
Поблагодарили 13,622 раз(а) в 1,270 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 28
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Москва
Авто: Ford Fiesta
|
|
18.06.2013, 12:22 | #3 (permalink) |
Админ
Регистрация: 07.09.2008
Сообщений: 3,595
Вы сказали Спасибо: 267
Поблагодарили 13,622 раз(а) в 1,270 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 28
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Москва
Авто: Ford Fiesta
|
DTS-Flash is absolutely perfect for all areas of flash programming – i.e. whenever data or code in the ECU has to be exchanged. Typical examples are: - Engineering of ECU function software - Engineering of diagnostic algorithms - Engineering flash sequences ECU application - Exchange of calibration data - Saving logistical information Analysis of returns Due to its versatility, DTS-Flash can solve individual programming tasks and be used for the flash programming of various tasks as it is easy to integrate into the exchange process of flash data. This means users save a lot of money by using just one tool. ___ Whenever diagnostics, measuring, flash programming and onboard analysis have to be available individually or simultaneously – DTS-Monaco is the perfect tool, for example for: - Engineering of ECU software - ECU test/validation - ECU integration - System test - Preparation of test sequences in Manufacturing and Service - Analysis of returns - Quality Assurance Advantages of DTS-Monaco Application-oriented DTS-Monaco represents the communication information described in ODX files exactly as you require it. This means there are specialist interfaces for various application cases, e.g. for communication and diagnostic engineering, function validation, flash programming and OBD tests. ___ With DTS-Venice, Softing provides an authoring tool with which the diagnostic functions can not only be created, but also verified. This results in a wide range of applications: - Description of the diagnostic function and ECU communication in the design phase (ODX and FIBEX) - Verification of the diagnostic functions in design and test phase - Provision of test data for the ECUs and system test - Adaptation of database in production preparation - Preparation of the database for use in repair shop testers - Verification of the interaction of databases of the OEM, system integrators and ECU suppliers |
Эти 14 пользователя(ей) сказали Спасибо Admin за сообщение: | 34576y5467654746 (18.12.2013), beongo (22.05.2014), billyleon (01.04.2014), busterwise (02.07.2014), bvc765 (28.08.2014), Dave99 (23.10.2017), DerLexx74 (09.03.2015), frigo (14.12.2014), Nightwolf (14.04.2014), papandos (02.11.2014), Popescu (21.03.2019), Tishka25 (18.10.2014), totalfree (17.03.2015), zalimhan74 (27.04.2014) |
18.06.2013, 16:05 | #4 (permalink) |
Banned
Регистрация: 03.10.2012
Сообщений: 1,591
Вы сказали Спасибо: 12
Поблагодарили 139 раз(а) в 114 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 1
Сказали Фууу! 1 раз в 1 сообщении
Откуда: москва
Авто: W205
|
Ну и ВСЕ )))) ДАЖЕ не интересно
|
Сказал Спасибо bmwag за это сообщение: | frigo (14.12.2014) |
21.06.2013, 10:52 | #5 (permalink) |
Абориген
Регистрация: 21.05.2013
Сообщений: 610
Вы сказали Спасибо: 147
Поблагодарили 146 раз(а) в 102 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 50
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Ухта, РК
|
Я правильно понимаю, что это отлом ODIS?
Какой хвост нужен и что можно делать оффлайн? Последний раз редактировалось AWAS; 21.06.2013 в 11:07.. |
22.06.2013, 00:00 | #7 (permalink) |
Абориген
Регистрация: 28.11.2012
Сообщений: 4,474
Вы сказали Спасибо: 130
Поблагодарили 1,559 раз(а) в 538 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 0
Сказали Фууу! 4 раз(а) в 4 сообщениях
Откуда: Курчатов
Авто: Peugeot 308 1.6 HDi France
|
5055 то же и не хуже. Это про "хвост". Какой поставишь в настройках такой и будет.
Последний раз редактировалось sergpetrov; 22.06.2013 в 01:30.. |
25.06.2013, 08:41 | #8 (permalink) |
Абориген
Регистрация: 21.05.2013
Сообщений: 610
Вы сказали Спасибо: 147
Поблагодарили 146 раз(а) в 102 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 50
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Ухта, РК
|
Может глупый вопрос.
ODIS поддерживает старые машины, которые диагнозятся по KWP 1281 и 2000 через хвост 5054а? Последний раз редактировалось AWAS; 25.06.2013 в 08:42.. |
25.06.2013, 09:47 | #9 (permalink) | |
Banned
Регистрация: 03.10.2012
Сообщений: 1,591
Вы сказали Спасибо: 12
Поблагодарили 139 раз(а) в 114 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 1
Сказали Фууу! 1 раз в 1 сообщении
Откуда: москва
Авто: W205
|
Цитата:
|
|
Сказал Спасибо bmwag за это сообщение: | AWAS (25.06.2013) |
25.06.2013, 10:09 | #10 (permalink) |
Абориген
Регистрация: 21.05.2013
Сообщений: 610
Вы сказали Спасибо: 147
Поблагодарили 146 раз(а) в 102 сообщениях
Сказал(а) Фууу!: 50
Сказали Фууу! 0 раз(а) в 0 сообщениях
Откуда: Ухта, РК
|
Может поделитесь впечатлениями: есть смысл переходить с VAS на ODIS, пока новых машин нет?
|
Метки |
vag odis engineering |
|
|